Shopping Cart

No products in the cart.

Go to top
Categorii

Politica de livrare a produselor

1. Vânzător S.C. HRM CONSULTING S.R.L

Societatea SC HRM CONSULTING SRL, cu sediul social în Str. Traian Vuia , nr.208, loc. Cluj Napoca, Jud. Cluj, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J12/2143/2005, cod fiscal RO 16523235, capital social 84.000 ron.

Vânzător – HRM CONSULTING SRL

Site – www.solomobilishop.ro  și subdomeniile acestuia

2. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE VÂNZĂTORULUI S.C. HRM CONSULTING S.R.L.

 

Vânzătorul își va utiliza cunoștințele sale profesionale și tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat în comandă și va livra bunurile și serviciile care îndeplinesc cerințele, nevoile și specificațiile cumpărătorului;

 

Informațiile prezentate pe site-urile vânzătorului au caracter rinformativ și pot fi modificate de către vânzător, fără o anunțare prealabilă. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, descrierile produselor pot fi incomplete, însă vânzatorul face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante, pentru că produsul să fie utilizat în parametrii pentru care a fost achiziționat. Imaginile produselor de asemenea au caracter informativ și pot exista diferențe între acestea și produs;

 

Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interacțiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele menționate la secțiunea “Contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate, păreri sau adresări ce conțin injurii sau un limbaj neadecvat. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

 

S.C. HRM CONSULTING S.R.L. poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale (alegerea companiei care va efectua livrarea).

 

3. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII

 

Proprietatea asupra Bunurilor și Serviciilor va fi transferată la momentul efectuării plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în comandă (întelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factură fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul HRM CONSULTING S.R.L).

 

Clientul are obligația ca la primirea produsului să verifice ambalajul să nu fie rupt, să nu prezinte urme de zgârieturi, lovituri și poate refuza acel produs în cazul în care prezintă urme de manipulare defectuoasă și să încheie un proces verbal cu repezentantul firmei de curierat.

 

3. LIVRAREA BUNURILOR

 

Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător sau în showroom-urile HRM CONSULTING, conform opțiunii Clientului.

 

Termenul de livrare al produselor este de 2 zile lucrătoare la produsele aflate în stoc, respectiv 30 de zile la produsele care nu sunt în stoc si care se aduc pe comandă.

 

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

 

Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.

 

Pentru localitățile aflate în afara razei de acoperire a Curierului se va percepe insa un cost de transport, cost calculat în funcție de numărul de kilometri suplimentari. Acest cost apare automat în pagina de comandă, în momentul introducerii ei pe site. ) si care NU au mentiunea de PRODUS VOLUMINOS.

 

Pentru comenzile plasate cu o valoare mai Mica de 250 Ron se va percepe un Cost de transport de 20 RON.

Livrarea este 120 RON pentru Produsele Voluminoase (Hote).

In cazul unei comenzi inregistrate si achitate, incluzand acest cost de transport, din motive logistice, ne rezervam dreptul de a livra produsele prin compania de curierat CARGUS/NEMO.

În cazul în care adresa de destinație se află în afara razei de acoperire a Curierului, se va percepe o taxă de kilometri suplimentari, în valoare de 1,3 RON /km.

 

 

4. ACCEPTAREA

 

Acceptarea va fi facută atunci când bunurile și serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate în comandă. În cazul în care cumpărătorul descoperă că produsele livrate sau serviciile furnizate nu sunt conforme specificațiilor tehnice, atunci vânzătorul va aduce la conformitate produsele și serviciile. De asemenea, pentru produsele vândute și livrate de S.C. HRM CONSULTING S.R.L., prin intermediul site-ului www.solomobilishop.ro ,Cumpărătorul beneficiază de returul produselorîn 14 zile. Clientul are obligația să sesizeze în scris pe adresa de email office@hrmconsulting.ro orice defect are sau lipsa a componentelor produse în termen de maxim 5 zile de la recepționarea produselor. În momentul în care clientul recepționează produsul, acest are obligația să verifice integritatea ambalajului coletului în prezența agentului de curierat. Dacă coletul este deteriorat la livrare, clientul are obligația de a refuza primirea acestuia și de a specifica în comentariile procesului verbal încheiat cu agentul de la Curier starea coletului în momentul livrarii.

 

Clientul are obligația să verifice integritatea fiecărui element înainte de asamblare și să nu asambleze produsul în cazul în care constată defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului în aceste condiții, atrage după sine pierderea garanției.

 

5. GARANȚIA PRODUSELOR

 

Toate produsele comercializate de către site-ul www.solomobilishop.ro, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalaj propriu și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. Unele dintre produse s-ar putea să fie trecute în categoria de produser resigilate, în pagina de prezentare a fiecărui produs fiind trecut explicit motivul resigilării produsului.

 

Certificatul de garantie si documentele aferente se emit fie in format electronic fie fizic impreuna cu produsul acolo unde este cazul.

 

Cumpărătorul are obligația de a păstra certificatul de garanție și factura fiscală. În cazul apariției unei defecțiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garanție este singurul document care atestă dreptul la garanție și care va fi prezentat împreună cu factura fiscală și dovada plății (chitanța, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garanție determină anularea garanției Bunului sau Serviciului.

Garanția Bunurilor, care beneficiază de Certificatul de Garanție emis de S.C. HRM CONSULTING S.R.L., se solutionează la sediul societății str. Traian Vuia nr. 208, loc. Cluj Napoca, jud Cluj

 

Condițile de garanție sunt înconformitate cu O.G. 21/1992privind protecția consumatorilor, Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora si O.U. G. 174/2008, pentru modificarea și completarea unor acte normative din materia protecției consumatorilor.

 

Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:

 

-asamblarea produsului în cazul în care se constată deteriorarea unui element sau a produsului în sine;

 

– dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;- tăierea sau zgârierea materialelor;- frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;- folosirea sau pastrerea produselor în medii neconforme sau temperaturi sub 0 grade Celsius ; așezarea produsului lângă surse de căldură (distanța sub 60 cm in cazul hotelor) – folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă);-

Solutionarea garantiei se face in maxim 30 zile calendaristice.

 

 

6. POLITICA DE RETURNARE

 

Conform legislatiei din Romania puteți să returnați produsele cumpărate de pe www. solomobilishop.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi nevoit să justifice decizia de returnare și fără a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform O.U.G.Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

 

Termenii şi condițiile de returnare a produselor

 

RETURNAREA PRODUSELOR ÎN CÂŢIVA PAŞI SIMPLII

 

Formularul de retur se gaseste in Footer ( partea de jos a site-ului ). Link-ul este:

Formular retur

 

Puteți să returnați produsele achiziționate de pe www.solomobilishop.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor.

 

Formularul de retur trebuie completat cel târziu în ultima zi calendaristică din intervalul de returnare trecut în pagina de prezentare a produsului achiziționat de pe site-ul www.solomobilishop.ro. Intervalul de returnare începe de la data primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu mai sunt valabile.

Daca adresa de preluare se află în afara razei de acoperire a Curierului, se va percepe o taxă de kilometri suplimentari, în valoare de 1,3 lei/km.

 

 

CONDIȚIILE GENERALE DE RETURNARE

 

Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (facturăfiscală, bon fiscal, fişătehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.

 

Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocur imecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat.

 

Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client înformularul de returnare. În cazul achizițiilor făcute în rate cuunul din cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea banilor se va face exclusiv pe cardul cu care s-a efectuat achiziţiaîn produselor.

 

Produsele oferite cadou trebuie de asemeneasă fie returnate, în condiţii de produs nou. În caz contrar, vor fi facturate la preţul afişat pe site-ul nostru www.solomobilishop.ro, iar valoarea lor va fi reținută din diferența care trebuie rambursată.

 

În cazul returnării produselor care au beneficiat de serviciul de montaj, dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executare aacestuia, costurile achitate pentru montaj nu vor fi rambursate.

 

Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.solomobilishop.ro), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgențănr. 34/2014.

 

Atenţie: Dacă aţi cumparat mai multe produse de acelaşi fel şi doriţi să le returnaţi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.

 

VERIFICAREA PRODUSELOR

 

La primirea coletului, vă rugăm verificaţi integritatea ambalajului. În cazul în care coletele prezintă ambalajul deteriorat în momentul recepționării acestora este obligatoriu încheierea unui Proces Verbal cu agenții firmei de Curierat în care să se constate livrarea cu ambalaj deteriorat sau să se refuze primirea conform specificatiilor facute in punctul 13.

 

În cazul produselor care au afișate în pagina de produs opțiunea “deschidere colet la livrare”, este obligatorie verificarea completă a produselor în momentul livrării. Pentru aceste produse semnarea documentelor de transport implică acceptarea acestora și a calității lor. Orice reclamații ulterioare cu privire la eventuale deteriorari ale produselor datorită transportului, nu vor mai fi luate în calcul.

 

RETURUL PRODUSELOR CU DEFECT

 

Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament (excepție taxa de retur).

 

Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur(exemplu: are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor.

 

Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur (exemplu: are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

 

Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de returnare afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de Garanție al produselor.

 

Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului.

 

Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră:

 

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționăriiproduselor, conform articolului14 ,alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/201, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative ..

 

*La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul).

 

 

RECOMANDĂRI DE AMBALARE

 

Pentru a proteja produsul pe durata transportului va recomandam să țineți cont de următoarele indicații de ambalare:

 

AMBALAREA PRODUSELOR

 

Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.

 

 

Pentru mai multe detalii vezi – Termeni și condiții